چگونه مشاوره بگیرم؟
1- انتخاب مشاور
2- نوبت دهی
3- پرداخت ویزیت
4- ارتباط با مشاور
برای استفاده از این بخش بایستی عضو سایت شوید یا اگر عضو هستید وارد حساب کاربری خود شوید.
ورود /ثبت نام
×
مشاوران 724
مارک مشاوران 724
مجله بزرگ مشاوران ۷۲۴
مشاوره تلفنی سریع
چگونه مشاوره بگیرم؟
شما اینجا هستید:
مشاوره تلفنی سریع

مشاوره تلفنی سریع

مشاوره تلفنی

مشاوره کردن تلفنی به منظور ارتباط انلاین با مشاور است که به صورت سریع مشاوره دریافت میشود. فرض کنید شما در شهر تهران هستید و مشاور در شهر شیراز و میخواهیم در دو ساعت آینده از ایشان مشاوره بگیرید. برای دریافت مشاوره حضوری به علت مسافت زیاد بین کاربر و مشاور در واقع امکان مشاوره حضوری نمی باشد. در نتیجه شما میتوانید با استفاده از مشاوره تلفنی انلاین با مشاور ارتباط برقرار کنید.

مشاوره تلفنی روانشناسی

مشاوره کردن تخصصی باعث ایجاد اصول و ساختار مسنجم در مشاوره میشود شما میتوانید برای هر موضوع به مشاور متخصص آن رجوع کنید که از علم و تجربه آن مشاور استفاده کنید.

نوبت دهی مشاوره تلفنی

نوبت گرفتن مشاوره تلفنی در واقع برای اینکه مشاوره آنلاین تلفنی داشته باشید و به صورت لایو یک مکالمه زنده تلفنی با مشاور داشته باشید بایستی ابتدا وقت مشاوره گرفت و بعد از اینکه وقت مشاوره خود را ثبت کردیم خود مشاور با ما تماس خواهد گرفت و معمولا مشاوره گرفتن 45 دقیقه ای است.

مشاوره تلفنی و تصویری

مشاوره تصویری همراه با صدا و تصویر است و در حقیقت هم مشاوره تلفنی است و هم مشاوره تصویری که شما میتوانید با مشاور از طریق اینترنت تماس داشته باشید. تماس با مشاور روانشناسی از جمله امکانات جدیدی است که با توجه به پیشرفت علم و فناوری به وجو آمده است که مردم بتوانند کارها مشاوره را غیرحضوری هم انجام دهند.

مشاوره گرفتن خوب است یا خیر

اصل مشاوره گرفتن همان مشورت است. تماس تلفنی با مشاور به ما کمک میکند که حداقل دز سریعترین زمان ممکن با کسی مشورت کنیم. مشورت کردن اصولی مفید است و هیچگونه ضرری برای فرد مشاور گیرنده ندارد. مشاوره باعث ایجاد تصمیم دقیق در زندگی خواهد شد که شما هیچوقت ابراز پشیمانی از مشورت کردن نخواهید کرد مگر اینکه با کسی مشورت کنید که تخصصی در آن موضوع نداشته باشد. نتیجه میگیریم مشاوره تخصصی تلفنی بهتر از مشاوره حضوری غیرتخصصی است و شما میتوانید با استفاده از مشاوره تلفنی با صدها مشاور متخصص در زمینه های مختلف مشاوره دریافت کنید.

آیا این مطلب را می پسندید؟

تعداد نفر این مطلب را لایک کرده اند.
لینک کوتاه مقاله
نام مقاله: مشاوره تلفنی سریع
نام نویسنده: حمزه مولایی
تاریخ انتشار: 1399/7/14
تعداد بازدید: 283
برچسب ها: مشاوره تلفنی مشاوره تصویری مشاوره انلاین مشاوره انلاین تلفنی مشاوره تلفنی رایگان
دریافت مشاوره انلاین
مشاوره تلفنی مشاوره تصویری نوبت دهی مشاوره
مطالب پیشنهادی
مشاوره انلاین در خراسان جنوبی  روانشناس آنلاین در آذربایجان غربی  روانشناس آنلاین در بوشهر مشاوره خصوصی انلاین مشاوره در سمنان
مشاوره متنی رایگان