چگونه مشاوره بگیرم؟
1- انتخاب مشاور
2- نوبت دهی
3- پرداخت ویزیت
4- ارتباط با مشاور
برای استفاده از این بخش بایستی عضو سایت شوید یا اگر عضو هستید وارد حساب کاربری خود شوید.
ورود /ثبت نام
×
مشاوران 724
مارک مشاوران 724
مجله بزرگ مشاوران ۷۲۴
مشاوره خصوصی انلاین
چگونه مشاوره بگیرم؟
شما اینجا هستید:
مشاوره خصوصی انلاین

مشاوره خصوصی انلاین

مشاوره از طریق تلفن

برای دریافت مشاوره تلفنی آنلاین یک مشاوره را انتخاب کنید تا با شما تماس بگیرد. قبل از انتخاب مشاور تلفنی شما بایستی در سایت ثبت نام کرده باشید و شماره تماس شما احراز هویت شده باشد. مشاوره از طریق تماس تلفنی یک نوع مشاوره نوین و آنلاین می باشد که شما میتوانید هر کجا از کشور عزیزمان ایران باشید از این خدمات استفاده کنید.

مشاوره شبانه روزی

مشاوره آنلاین 24 ساعته یا همان مشاوره انلاین شبانه روزی این است که شما هر ساعتی از شبانه روز اگر به مشاوره نیاز دارید میتوانید بین مشاوران سایت مشاوره اورژانسی دریافت کنید که یکسری از مشاوران وقت های بامدادی خود را هم فعال کرده اند تا در ساعاتی از شب که دسترسی محدود است شما بتوانید امکان مشاوره تصویری شبانه داشته باشید یا همچنین امکان مشاوره تلفنی شبانه مقدور است.

مشاوره افسردگی

اگر از افسردگی رنج میبرید و در طول روز یا شب خودخوری دارید و مسائلی هستند که شما را آزرده کرده است و نیاز به مشاوره دارید شما میتوانید از طریق کلینیک مشاوره انلاین ما یک مشاور را انتخاب کرده و با توجه به وقت هایی که مشاور وقت آزاد دارد و قابل رزرو هستند نوبت مشاوره افسردگی بگیرید.

مشاوره تصویری روانشناسی

مشاوره تصویری رواندرمانی فردی هم یکی دیگر از امکانات مشاوره انلاین روانشناسی می باشد که شما میتوانید مشاوره انلاین روانشناسی دریافت کنید. برای معالجه روانی خود بایستی با یک مشاوره برای درمان مشکل خود اقدام به مشاوره کنید که میتوانید با توجه به وضعیت کرونا در کشور به مشاوره غیرحضوری و انلاین روی بیاورید. البته مشاوره رایگان متنی هم در سایت قرار داده شده است که عزیزان مراجعه کننده بتوانید در سایت به صورت رایگان خدمات دریافت کنند.

آیا این مطلب را می پسندید؟

تعداد نفر این مطلب را لایک کرده اند.
لینک کوتاه مقاله
نام مقاله: مشاوره خصوصی انلاین
نام نویسنده: حمزه مولایی
تاریخ انتشار: 1399/6/30
تعداد بازدید: 275
برچسب ها: مشاوره انلاین مشاوره خصوصی انلاین مشاوره انلاین تصویری مشاوره شبانه روزی مشاوره 24 ساعته
دریافت مشاوره انلاین
مشاوره تلفنی مشاوره تصویری نوبت دهی مشاوره
مطالب پیشنهادی
 روانشناس آنلاین در کهگیلویه و بویراحمد مشاوره تلفنی در کهگیلویه و بویراحمد  روانشناس آنلاین در آذربایجان غربی مشاوره تلفنی در سیستان و بلوچستان مشاوره در ایلام
مشاوره متنی رایگان